Beste bodynetters,
sinds anderhalf jaar ben ik serieus met trainen bezig en probeer ik zoveel mogelijk kennis tot me te nemen met betrekking hiervan. De reden dat ik begonnen ben is omdat ik in de toekomst een basis neergezet wil hebben om mogelijk een tweede sport te doen en om het plezier. Je leert nieuwe mensen kennen en ook veel dingen over het lichaam.
Na twijfel heb ik besloten een log bij te houden. Ik volg een aangepaste ub/lb variant op basis van het dynobet schema en train 4x p/w. Verder heb ik een voedingschema waarmee ik aan het bulken ben. In het jaar 2012 ben ik zo'n 7/8kg in gewicht aangekomen, het totaal vvm weet ik niet. Er zijn dingen die beter hadden gekunt met name mijn voeding en techniek met een aantal oefeningen, dit jaar ga ik daar beter op te letten.
Mijn schema's stel ik zelf op en ik wordt niet begeleid.
begin stats:
74kg
c/a 16% bf
1,78
BP: 3x60
DL: 5x90
SQ: 3x80
doel stats:
85kg
10/12% bf
De indeling van mijn schema ziet er als volgt uit,
ma: ub
di: lb
woe: rust
do: ub
vr: lb
za: rust
zo: rust
opzet voeding:
08:00 ontbijt met melk/brinta of havermout/whey
10:00 brood kipfilet
13:00 brood pindakaas dik smeren
15:00 banaan en eiwitbron met vetten(ei/tonijn)
18:00 avondeten
post workout chocomel/melk/whey
voor slapen kwark
Gr,
sinds anderhalf jaar ben ik serieus met trainen bezig en probeer ik zoveel mogelijk kennis tot me te nemen met betrekking hiervan. De reden dat ik begonnen ben is omdat ik in de toekomst een basis neergezet wil hebben om mogelijk een tweede sport te doen en om het plezier. Je leert nieuwe mensen kennen en ook veel dingen over het lichaam.
Na twijfel heb ik besloten een log bij te houden. Ik volg een aangepaste ub/lb variant op basis van het dynobet schema en train 4x p/w. Verder heb ik een voedingschema waarmee ik aan het bulken ben. In het jaar 2012 ben ik zo'n 7/8kg in gewicht aangekomen, het totaal vvm weet ik niet. Er zijn dingen die beter hadden gekunt met name mijn voeding en techniek met een aantal oefeningen, dit jaar ga ik daar beter op te letten.
Mijn schema's stel ik zelf op en ik wordt niet begeleid.
begin stats:
74kg
c/a 16% bf
1,78
BP: 3x60
DL: 5x90
SQ: 3x80
doel stats:
85kg
10/12% bf
De indeling van mijn schema ziet er als volgt uit,
ma: ub
di: lb
woe: rust
do: ub
vr: lb
za: rust
zo: rust
opzet voeding:
08:00 ontbijt met melk/brinta of havermout/whey
10:00 brood kipfilet
13:00 brood pindakaas dik smeren
15:00 banaan en eiwitbron met vetten(ei/tonijn)
18:00 avondeten
post workout chocomel/melk/whey
voor slapen kwark
Gr,
Comment